Fõmenü

Címlap
Földhivatali Fősztály
Járási Osztályok
Üvegzseb
Ügyfélfogadás
Ügyfélfogadási rend változása
2020. november 10.

Tisztelt Ügyfeleink!

2020. november 11. napjától – a COVID 19 járvány terjedésének megakadályozása érdekében tett kormányzati intézkedésekkel összhangban – a földhivatali ügyfélszolgálatokon az alábbi korlátozó intézkedések kerülnek bevezetésre:

1)  Kizárólag előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek fogadásának biztosítása

A fenti időponttól kezdődően kizárólag azon ügyfelek számára biztosítunk személyes ügyfélfogadást, akik azt előzetesen az alábbi elérhetőségek valamelyikén munkaidőben (hétfőtől csütörtökig 7.30-16.30 és pénteken 7.30-13.30) azt lefoglalták:

Földhivatali Osztály
Cím
Telefonszáme-mail cím
Földhivatali Osztály 2.
Szombathely
9700 Szombathely,
Széll K. u. 31-33.
 94/322-817
foldhivatal.szombathely@vas.gov.hu
Földhivatali Osztály 3.
Körmend
9900 Körmend,
Szabadság tér 4.
 94/410-402
foldhivatal.kormend@vas.gov.hu
Földhivatali Osztály 4.
Sárvár
9600 Sárvár,
Kossuth tér 2.
 95/320-147
foldhivatal.sarvar@vas.gov.hu
Földhivatali Osztály 5.
Celldömölk
9500 Celldömölk,
Géfin Gyula tér 9.
 95/420-082
foldhivatal.celldomolk@vas.gov.hu
Földhivatali Osztály 6.
Vasvár
9800 Vasvár,
Főszolgabíró tér 2.
 94/573-271
foldhivatal.vasvar@vas.gov.hu
Földhivatali Osztály 1.
(termőföld szerzés)
9700 Szombathely,
Welther K. u. 3.
94/511-120, 94/340-001
foldhivatal@vas.gov.hu

Az ügyfélfogadás az eddig megszokott időpontokban változatlanul működik (vas.foldhivatal.hu).

2) A mai naptól kezdődően valamennyi Földhivatali Osztályon ismét gyűjtőláda kerül kihelyezésre

Ezekben a ládákban – a mindkét fél érdekében elkerülendő és nem szükségszerű személyes találkozásokra tekintettel – nyílik lehetőség a beadványok elhelyezésére, valamennyi munkanap délelőtt. A beadványok feldolgozására minden nap délután kerül sor.
Fontos, hogy a beadott iratok mellett a pontos elérhetőségről (telefonszám, elektronikus út) is tájékoztatást adjanak. Az eljárási díj megfizetésére ebben az esetben hiánypótlási felhívást követően kerül sor.

3) Ismételten felhívjuk a figyelmet a földhivatali adatok elektronikus elérhetőségére

A TAKARNET rendszer, a szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban állók részére továbbra is - változatlan formában, változatlan feltételekkel - elérhető.


Ügyfélkapun keresztül érhető el a TAKARNET24 rendszer, amelyről hitelesített és nem hitelesített tulajdoni lap másolat is lekérdezhető. A hitelesített (e-hiteles) másolat díja 3.600 Ft, a nem hitelesített másolat díja 1.000 Ft. Természetes személyek számára évi két alkalommal díjmentes a nem hiteles tulajdoni lap másolat lekérdezése.
Elérési út: www.foldhivatal.hu – Földhivatal Online – Ügyfélkapu

Ügyfélkapun keresztül érhető el a TAKARNET24 rendszer, nem hiteles térképmásolat (helyszínrajz) is lekérdezhető. A másolat díja 2.250 Ft.
Elérési út: www.foldhivatal.hu – Földhivatal Online – Ügyfélkapu

Ügyfélkapun keresztül érhető el a TAKARNET24 rendszer, az „Egyszerűsített földmérési adatszolgáltatás”
Elérési út: www.foldhivatal.hu – Földhivatal Online – Ügyfélkapu

Felmerülő kérdésekben telefonon és e-mail-ben tájékoztatást adunk.

 
Következő >

Társoldalak

Kormányportál
Agrárminisztérium
Lechner Tudásközpont
NKP Nonprofit Kft
MePAR
GNSSNET

Advertisement


   
AdatvédelemGYIKImpresszumSzerzõi jogKapcsolatTechnikai információk
   
© 2007-2019 AM FTF